Team-1

През 2017 г. дивизия САЩ на Сирма Груп отбеляза значителен ръст на приходите, и отчете разширяване на портфолиото от технологични проекти, върху които работи. Екипът реализира редица иновативни разработки, свързани със създаване на бизнес софтуер, специализирани приложения за кибер сигурност, софтуер за превенция на измами, софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенти, интерактивна приложения за комуникация с клиенти и т.н. Възложителите по тези проекти са водещи компании в САЩ, в чиито решения изцяло или частично се вгражда наш софтуер или се използва цялостна технология (white label), разработена от екипа на Сирма Солюшънс АД.

Например за една от водещите компании в областта на киберсигурността, нашето решение помага на онлайн търговци и доставчици на платежни услуги от цял свят, да извършват превенция на он-лайн измами. Благодарение на софтуера, търговците одобряват повече поръчки, разкриват допълнителни източници на приходи и подобряват съществено продажбите, като същевременно намаляват разходите за превенция на измами и редуциране на загубите.

Доказателство за качеството на предоставяните ИТ консултантски услуги е дългосрочният договор, сключен с друга престижна американска компания (включена в списъка Fortule 500), за която се разработват софтуерни приложения за различни индустрии.

Един от интересните проекти е разработването на иновативна платформа Pets Best за Pet Insuranace Company, специализирани в застраховките на домашни любимци. В концепцията на платформата е заложена автоматизация на процеса на завеждане на искове, с комбиниране на OCR данни и алгоритми за машинно обучение.

Натрупаното ноу-хау от екипа на Сирма, в областта на управлението на лоялни програми, даде възможност на нашите разработчици и консултанти  да имплементират иновативна платформа за управление на лоялни  програми (наречена SBAxxess) за компанията Axxess, оперираща в Калифорния. Тя обслужва 1500 търговци и над 50 000 крайни клиенти. Днес, програмата за платени клубни карти на Axxess е един от най-големите и бързо развиващи се бизнеси, опериращ на територията на Калифорния, с лицензирани програми за Санта Барбара и Вентура.

В областта на управлението на данни, американската дивизия на Сирма създаде софтуерно решение DealerHosts the Technology Management Solution. То включва използването на нови инструменти, уеб приложение (DealerHome) и DealerTMS. Системата TMS ще вземе важния компонент на дилърските системи, данните за CRM, ILM и DMS, ще извърши изчистване и нормализация на записите от данни, след което ще ги комбинира с данните от всички входни точки в една основна база данни. Това ще включва входящ трафик, телефонни запитвания, включително контакти с партньори и лийдове, генерирани през интернет.

След това TMS ще управлява потока от тези данни, посредством нашия собствен мощен софтуер и вградени услуги. Системата позволява всички аспекти на управлението на взаимоотношенията с клиенти да се извършват по-най правилният начин, съгласно конкретните политики на компанията. Например, приложенията за дневни работни планове, незабавно отчитане, управление на складовите запаси и търсене за съвпадение на превозни средства. Изключително важен инструмент е намирането на дилъри, генериране на срещи и управление на календар, както и анализ за перспективни клиенти,  клиентска обратна връзка и комуникация, посредством софтуер с лесни за употреба интерфейс и богат набор от функции, на решенията за маркетингова автоматизация.

Като илюстрация на качеството на разработеното софтуерно решение е дългогодишната работа с компанията управляваща платформата iDrove.it.  Това е иновативна търгавска платформа за управление на вериги автодилъри. Тя включва модул за генериране на повече входящи запитвания за поръчки,  продажби,  и повече позитивни ревюта за членовете, посредством техните уебсайтове. Целта на интерактивното решение е генериране на повече качествен трафик към сайтовете на съответните автомобилни дилъри, и съответно увеличаване на посещаемостта на дилърските изложбени центрове.